Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфата се запали !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфата се запали !

    Една вечер преди нова година се качих в Алфата за да се прибера от работа ,да ама не иска да запали . Завъртях няколко пъти и по едно време гледам как леда по капака се топи а двигателя не работи.Звъннах на 112 ,през това време пуснах два пожарогаситела но не успях да я угася,и докато дойде пожарната колата вече беше с два метра пламъци от към двигателя.Изгоряха всички кабели,маркучи ,пластмаси и някои алуминиеви елементи ,като радиатор на клима ,компютри и дросел. Хваща ме яд защото вложих много сили за да я направя читава,сложих хубав двигател на малко километри ,който от смяна до смяна не гори и 100 гр. масло,окачването е перфектно ,джанти 17 с нови гуми ,друг комплект 15 с нови гуми.
    Сега имам два варианта или да търся Някво купе със счупен двигател,скорости и врати или да продавам на части.
    Трябва да взема някакво решение защото не ми се гледа повече така, а жена ми скоро взима книжка и иска точно такава Алфа 156 за да се учи да кара на нея . Дайте някакъв съвет ,някой ако е продавал на части -продава ли се , или някой ако има такова купе ,което да може да се ползва .

  • #2
    Ако коша на двигателя е здрав и няма щети от пламъците, може да си намериш периферните агрегати от моргата и да ги сглобиш. Но зависи колко пари ще ти излезе и дали няма да е по-евтино да купиш друга кола.

    Comment


    • #3
      Така както казваш, че е била в два метра пламъци, направо спасявай каквото има здраво и я давай на скрап. Където е имало допир с пламъците ще тръгне ръжда, а да се разкости и направи всичко както трябва ще ти струва повече от нова 156-ца.

      Разбра ли се каква е била причината за пожара?


      Comment


      • #4
        Тази не бих тръгнал да я оправим, положението в коша е трагично. Няма как да се каже каква е причината за пожара ,пожарникарите гледаха и казаха, че няма как да се установи . Питаха ме дали е ходила на ремонт скоро, но тя не беше ходила. Според мен се е задавила и ако имало бензин в колекторите са се запалили , и от там е тръгнал пожара. Утре ще снимам за да кача снимки да ви покажа.

        Comment


        • #5
          Спасявай каквото можеш за части, другото на скрап. Няма смисъл, да наливаш, пара, щом е горяла веднъж ще тръгнат едни ръжди...

          Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

          Comment


          • #6
            1. Надин.
            2. Екометал Инженеринг.
            3. Хефти Металс.

            Най-ценните неща, които би могъл да продадеш са тотал щета, останалото е непродаваемо. И без това пазара изобилства от части. Изобщо не се занимавай да продадеш нещо. Казвам ти го от опит.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              И аз това гледам,няма продаване на частите.Но има 156 за по 700, 800 лв. За това ще взема една и ще я направя кола , и жената да си я джътка

              Comment


              • #8
                1.9/16в имат слабо място във инсталацията.Знам 10тина изгоряли и пламаците тръгват от кабелите зад ГНП то.Щетите винаги са непоправими и не си струва да се влагат пари във такава ситоация.
                sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                Продавам Алфи на части!

                Comment


                • #9
                  Kолата на колегата май е бензинова.
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    Щом е сменян двигателя на колата има вероятност при смяната нещо да се е обозило, в следствие на което да е станало късо съединение. ?
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                      Щом е сменян двигателя на колата има вероятност при смяната нещо да се е обозило, в следствие на което да е станало късо съединение. ?
                      е то минаха 3 месеца след смяната на двигателя бяхминал 10/12000 км. Абе то си беше зверска каръщина тогава ама, тъкмо бях сменил маслото и след една седмица спуках картера на една шахта,съвсем лекичко колкото закачи пробката и я вкара вътре. Сложих нов картер и ново масло и след седмица се запали , а маслото хич не е евтино castrol 10w60, един месец пък преди да се запали смених тампоните с полиуретани... Застраховки прегледи и всичко го бях направил точно преди пожара. И за тия неща ме хвааща яд,иначе какво толкова алфата като алфа не е скъпа, но си я правих за себе си и с голям мерак без да щадя средства и да мисля после ако взема да я продавам как ще си избия парите, тя па взе, че изгоря.
                      Last edited by Assembly; d.m.y г., 17:23.

                      Comment


                      • #12
                        Не го взимай навътре, важното е че си се отървал без последствия за здравето, ламарини се купуват.


                        Comment


                        • #13
                          Така е ,самото преживяване е неприятно обаче.
                          А колата беше на няма и 500 метра от пожарната, но докато дойдат около 20 минути ,вече беше късно.

                          Comment


                          • #14
                            От кабели се пали бавно и мирише. Рейка - дюзи най-вероятно не е поставена добре, от там бензин към свещите и ако кабелите са били стари ето ти бърз пламък. А ако е имал газова - още по-зле. Там маркучите се нацепват, никой не ги гледа и оп. Казвам го от опит (за бензиновата част)

                            Comment


                            • #15
                              Късото съединение беше в следствие а не причина за пожара .Както и да е , вече купих друг котурник и в момента разглобявам и двата на съставни части .След това започвам да окомплектовам едно от двете купета ,като ще се стремя да го доближа максимално до състоянието в ,което излиза от магазина ,като разбирасе ще има детайли ,които ще направя по мой вкус .Не ми харесва примерно ,че задните седалки немогат да се пускат ако се наложи,също не ми харесва и централната конзола ,че е боя или махагон,на мен щеше да ми хареса повече ако е драскан алумин.Самото табло също ми е скучно,смятам да го облека с черна алкантара или ауто бокс ,прошито с електриково червено и неоново синьо по ръбовете,това означава ,че трябва да пресъздам целия интериор за да се върже всичко.Отвън ще е с фейслифтова предница и задница от старите защото повече ми харесва стопа и линията на капака,искам да разкарам обаче задната емблема и да сменя ключалката с електрическа за да мога да сложа сензор за отварянето му.

                              Comment

                              Working...
                              X